Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Kelebihan Shaklee Nutriferon: Kajian membuktikan!!

Kelebihan Shaklee Nutriferon: Kajian membuktikan!!

anda atau anak sering demam, sering selesema, sering jatuh sakit? dah cuba supplement Shaklee Nutriferon?. Ianya supplement interferon yang tiada tolok bandingnya

Shaklee Nutriferon merupakan produk berpaten shaklee yang dihasilkan setelah 40 tahun penyelidikan oleh Ahli imunologi yang terkenal di dunia, Dr. Yasuhiko Kojima. Beliau merupakan individu pertama yang menemui interferon pada tahun 1954 semasa beliau menjalankan penyelidikan di Universiti Tokyo.

Akhirnya, beliau memilih 4 jenis tumbuhan sebagai rumusan interferon yang terunggul yang dapat membantu manusia memperbaiki penyakit sekali gus meningkatkan dan mengukuhkan fungsi sistem pertahanan tubuh. Dan terhasillah Nutriferon Shaklee 

Sebenarnya tubuh kita boleh memperbaiki diri sendiri namun tubuh memerlukan sumber vitamin dan mineral yang cukup serta peransang interferon yang dapat mengaktifkan dan mengukuhkan antibodi tubuh untuk melawan virus, bakteria, kulat dan protein asing yang menbawa penyakit kepada tubuh kita. 

Sistem imun tubuh terdiri daripada sel-sel khas, protein, tisu dan organ tubuh (nodus, limfa, sistem pernafasan, limpa, kulit, apendiks, perut dan usus. Oleh sebab itu, pengambilan pemakanan harian yang seimbang dan berkhasiat beserta supplement yang melengkapkan zat dan nutrisi yang tidak mencukupi, sangat penting untuk membolehkan sistem pertahanan tubuh dapat bekerja dengan sempurna dalam membina benteng pertahanan serangan penyakit yang kukuh.



Kelebihan Nutriferon Shaklee: 4 Jenis Tumbuhan Terhebat Tingkatkan Interferon Tubuh

1.Biji Labu (Cucurbita Moschata) 
Meningkatkan interferon pada sel-sel tubuh

2. Benih Plantago (Plantago Asiatica)
Mengandungi Polisakariada aktif yang meransang sistem pertahanan 
tubuh tidak spesifik.

3. Bunga Safflower (Carthamus Tinctorius)
Kandungan polisakarida dalam bunga safflower menggalakkan sel 
darah putih untuk menghasilkan cytokines (yang mengarahkan sel
-sel imun untuk melawan jangkitan)

4. Tunas bunga Honeysuckle Jepun (Lonicera Japonica)
Digunakan secara tradisional di jepun untuk melawan jangkitan 
penyakit dan meningkatkan aktiviti sel-sel imun.



Penyelidikan Pihak Ketiga Selain Shaklee Membuktikan Kehebatan Nutriferon Shaklee

Penyelidikan yang telah dibuat adalah untuk mengkaji potensi gabungan tumbuhan semulajadi dalam meransang sistem imun manusia. Dan kesemua kajian ini dijalankan ke atas manusia, tak guna haiwan.





Sebab itu saya dan ramai lagi pengguna diluar sana merupakan peminat kipas susah mati (die hard fans) nutriferon. hehe. Keistimewaan nutriferon shaklee yang bersifat lembut tetapi "power" sangat disenangi mak bapak yang punya anak kecil yang sering batuk, selesema dan demam. 

Kebaikan Nutriferon Shaklee tak terhad untuk kanak-kanak je ye. Tetapi sangat berguna untuk seluruh ahli keluarga. Mudahnye nak kekal sihat tanpa dadah dan juga ubat-ubat yang mengarut kat luar sana.



Nak cuba? SILA KLIK BUY NOW ^_^


NUTRIFERON, ANTIBIOTIK, ANTIBODI, TINGKATKAN, SELESEMA, BATUK, KANAK-KANAK, KANSER, PENYAKIT, SHAKLEE, PRODUK, PRODUCT, ORDER, BUY, PAYMENT, PRICE, HARGA, VITAMIN, SHAKLEE, ONLINE

0 comments:

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry